Regulamin Wypożyczalni
1. Sprzęt wypożyczany jest tylko osobom pełnoletnim.
2. Za niepełnoletnich użytkowników sprzętu odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
3. Warunkiem wypożyczenia jest okazanie ważnego dokumentu tożsamości.
4. Wypożyczający zobowiązany jest do zwrotu sprzętu Bosmanowi oraz do poinformowania Bosmana o rozpoczęciu i zakończeniu wypożyczenia.
5. Opłata za wypożyczenie sprzętu jest naliczana od momentu wydania sprzętu do momentu zwrotu sprzętu bosmanowi i zgłoszeniu zakończenia wypożyczenia w biurze.
6. Opłata za wypożyczenie naliczana jest za każdą rozpoczętą godzinę wypożyczenia.
8. Wypożyczający może korzystać ze sprzętu tylko w okolicy bazy EASY SURF Chałupy.
9. Nie wypożyczamy sprzętu osobom nietrzeźwym. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy wypożyczenia sprzętu także z innych przyczyn (np. trudne warunki atmosferyczne).
10. Wypożyczający ponosi pełną materialną odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt, w tym w szczególności odpowiada za jego zgubienie lub utratę.
11. Koszt naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku nieumiejętnego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu pokrywa wypożyczający bezpośrednio po zdaniu sprzętu.
12. Opłata za wypożyczenie jest pobierana po zwrocie i sprawdzeniu sprzętu przez pracownika wypożyczalni.
13. W czasie użytkowania wypożyczonego sprzętu pływającego bezwzględnie obowiązują ogólne przepisy właściwe dla akwenu pływania, przede wszystkim znaki wzywania pomocy.
14. Wypożyczany sprzęt może być używany tylko przez osobę wypożyczającą. Wyjątkiem jest wypożyczenie w ramach oferty rodzinnej.
15. Sprzęt kitesurfingowy wypożyczamy osobom posiadającym umiejętność samodzielnego pływania pod wiatr (ostrzenia) i posiadającym kartę IKO potwierdzającą opanowanie umiejętności odpowiadającym poziomowi IKO 3.
16. Karnet można wykorzystać podczas całego sezonu, w którym został on zakupiony.
17. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystane godziny z karnetu.
18. Oferta Rodzinna - Do ceny podstawowej dodaj 20% i cała Twoja rodzina lub znajomi będą mogli korzystać z jednego zestawu/deski/pędnika.
19. Reklamacji można dokonać w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia/ wypożyczenia, wyłącznie drogą elektroniczną na adres: chalupy@easy-surf.com.
20. Zwrotu równowartości wynikającej z uwzględnionej reklamacji EASY SURF dokonuje wyłącznie w formie przelewu na rachunek bankowy, wskazany przez kursanta, w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu rozpatrzenia reklamacji.
21. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu ich otrzymania na adres mailowy.